Com sona l’ESO

El projecte COM SONA L’ESO es una trobada anual d’alumnes i professorat de música d’instituts de secundària públics que, al llarg de quatre dies, conviuen per dur a terme un gran repte musical que han treballat prèviament a les aules de música. Aquest repte és la realització d’un concert conjunt: al voltant de 1600 alumnes d’edats entre 12 i 17 anys juntament amb el seu professorat actuant junts.

Aquest any la trobada va tindre lloc a Altea durant els dies 10, 11, 12 i 13 de maig amb el projecte artístic Frankenstein a la platja. Gràcies a Nacho Pascual, el nostre profe de Música, una representació dels alumnes del Clot van poder participar en esta magnífica experiència.

A continuació teniu un muntatge de fotos com a mostra dels dies viscuts a Altea,  a més de l’enllaç a la web de COM SONA L’ESO, on podeu trobar vídeos i fotografies de la trobada.